Sadržaj:

Terapeutski post ili Kako smršati za 7 kg za 2 sedmice
Anonim

Boris Zak svojim gostujućim objavama iznova osvaja Lifehacker. Ovaj put ćemo govoriti o gladnima. Dapače, o mršavljenju i čišćenju organizma postom - ne jednostavno, već terapeutsko.

Terapeutski post se odnosi na privremeno odbijanje hrane. Mnogi ljudi misle da je post još jedan način da se izgubi nekoliko kilograma viška. U stvari, glavna svrha posta je čišćenje organizma. Aktivira se metabolizam, trećeg ili četvrtog dana posta javlja se nalet energije, jača imunološki sistem, pokreću se mehanizmi samoizlječenja, čak i kronične bolesti poput alergije ili artroze, ako ne nestanu u potpunosti, mogu poprima blaži oblik.

Ovo je teorija, ali kako to izgleda u praksi?

Prije nekih sedam godina moja bolja polovina i ja smo odlučili da odemo u sanatorijum da se odmorimo. Izbor je bio jednostavan: biti blizu kuće, dobro i razumna cijena. Izbor je pao na kliniku specijaliziranu za ljekovito gladovanje i homeopatiju. Bazen, sauna, vodene procedure… Nismo hteli da gladujemo, ovo je dobrovoljna stvar, a mi smo izabrali samo dijetalnu hranu.

Tada sam imao 33 godine. Zbog sjedilačkog rada, ne sasvim zdrave prehrane i gotovo potpunog izostanka sporta, moja težina je dosegla 87 kilograma uz povećanje od 171 centimetar. Ovo, naravno, još uvijek nije katastrofa, ali je počela da se javlja nelagoda. Prije toga, moje tijelo mi je dalo nekoliko signala koji se mogu izraziti frazom:

Borise, grešiš!

Jednom sam se, provozavši se biciklima sa djecom, zamalo onesvijestio nakon još jednog uspona; zatim, na pregledu kod doktora, ipak sam se onesvijestila nakon EKG-a sa opterećenjem. Pale su mi dijagnoze: problemi sa cirkulacijom, visok holesterol, slaba pluća plus astmatička komponenta, slabljenje vezivnog tkiva, našli su alergiju na prašinu, brezu i još par cvetova. Lep buket, zar ne? Osim toga, sa 33 godine.

Dakle, klinika, prvi razgovor sa doktorom. Glavni liječnik klinike, student samog Buchingera, naravno, pristalica posta, uloživši mnogo truda, nagovara me da pokušam umrijeti od gladi - kažu, bolje je pokušati jednom nego čuti sto puta. Osim toga, post se može prekinuti u bilo kojem trenutku.

Gladni meniji

doručak: čaša soka od paradajza ili drugog povrća. (Vitamini.)

večera: čorba od povrća. Povrće se kuva tri sata i filtrira. Poslužite svježe, bez soli, bibera i drugih začina. Možete dodati neku vrstu ukusa samo uz pomoć svježeg začinskog bilja: peršina, kopra i tako dalje, ali ne sve zajedno, već, kao Zhvanetsky, jednu stvar. (Minerali.)

večera: biljni čaj i 20 grama meda.

Možete piti vodu i biljne čajeve cijeli dan koliko želite.

Raspored

Kardio trening

Vrtimo bicikl 20 minuta na datom pulsu.

Formula je vrlo jednostavna - 180 minus starost. Za mene je to tada bilo ravno ubistvu. Nakon toga sam otišao oko sat vremena. Krv udara u sljepoočnicama, vrtoglavica, a noge kao da su prelivene olovom.

Vodene procedure

Kontrastne kupke za ruke, stopala, karlicu, a na kraju sedmice puna kupka.

Prošao sam kroz ovo sa zadovoljstvom.

Kolonoterapija

U početku sam bio blago rečeno negativno, ali kada sam vidio da to nema veze sa klistirom, promijenio sam mišljenje na neutralno.

Popodne, posle večere, morao sam da legnem sa kesom toplog kuvanog krompira, stavljajući je na desnu stranu. Ovo bi trebalo da pomogne čišćenju jetre.

Osim toga, postoji mogućnost pohađanja različitih kurseva: vodene gimnastike, pilatesa, joge i tako dalje.

Moja osećanja tokom posta

Prvi dan

Uzevši čašu soka od paradajza na grudi, otišla sam na jutarnju gimnastiku. Nešto slično onome što smo radili na časovima fizičkog u školi. Na moje iznenađenje, gladi nije bilo.

Zatim bicikl za vježbanje - kao što sam rekao, teško je. Nakon odmora, gotovo puzeći otišao je na vodene procedure. Kontrastna kupka za telad: držite stopala u toploj vodi 5 minuta, zatim u hladnoj vodi 20 sekundi, ponovo u toploj vodi 5 minuta i na kraju 20 sekundi u hladnoj vodi.

Nakon toga je postalo lakše, ali najviše od svega me iznenadilo potpuno odsustvo osjećaja gladi!

Dakle, ručak je supa od tikvica. Da budem iskren, nisam mogao da zamislim tako nešto u noćnoj mori.

Prelivši juhu peršunom, popio je ovaj kofer u jednom gutljaju.

Vreća iseckanog kuvanog krompira me je već čekala u sobi… Možete li zamisliti miris? Pola dana bez hrane.

Kažu da neki gladni ljudi jedu iz ovih vreća. Ovdje se pojavio apetit. Uloživši nevjerovatne napore, odolio sam iskušenju da se u uniformi častim krompirom, a moja mašta iz isporuke izvlači dimljenu skušu, slatki luk narezan na kolutiće i sve to preliveno puterom… Mislim, dragi čitaoče, razumete moje stanje.

Pošto je obavezan program bio završen prije ručka, odlučila sam se samo opustiti na balkonu uz knjigu.

Nakon što sam za večerom lizao 20 grama meda, razgovarajući sa komšijama za stolom, odlučio sam da se nagradim za usluge prema sebi posjetom saune.

Drugi i naredni dani

Drugi i treći dan nisu bili baš prijatni. Bicikl je bio iscrpljujući, vodene procedure nisu bile prijatne. Pojavila se slabost, čak sam počeo razmišljati o odustajanju od posta.

Probudivši se četvrtog dana, bio sam iznenađen kada sam osjetio nalet snage niotkuda! Gladi nije bilo, a čak ni vreća krompira nije izazvala gladne halucinacije. Od tog dana nastupila je prekretnica u procesu posta. Počeo sam da posećujem sve vrste događaja i gimnastike. Bicikl je prestao da smeta, a okretati ga je svakim danom sve lakše i lakše. Da, skoro sam zaboravio na gubitak kilograma. Svaki dan je uzimalo od 300 do 800 grama.

Sedmog dana odlučila sam da učestvujem u šumskoj šetnji - čak 14 kilometara! Danas, nakon što sam dva puta prepješačio 100 kilometara, a prosječna udaljenost mog treninga je 20 kilometara, to izaziva osmijeh, ali u to vrijeme za mene je to bio podvig. Da vas podsjetim da je moja dijeta bila oko 300 kilokalorija dnevno. Oduševila me energija – pojavila se bukvalno niotkuda.

Prošlo je planiranih 10 dana posta i počeo sam program prelaska na normalnu hranu.

Ishod

Za dvije sedmice smršavio sam 7 kilograma. Zaboravio sam šta je alergija. Kupio sam bicikl za vježbanje kući i počeo redovno vježbati na njemu. Potpuno promijenio ishranu, i, iskreno, ovo preuređenje bez posta teško da bi se dogodilo. 10 dana ispijanja tečnosti bez ukusa potpuno je promenilo moje iskustvo ukusa. U roku od godinu dana nakon posta izgubio sam do 72 kilograma i od tada sam svoju težinu držao u granicama.

Supruga i ja smo postali redovni klijenti ove klinike i tamo smo štrajkovali glađu još četiri puta.

U sljedećim člancima ću vam detaljno reći o samom postu.